Snippa- Ja det är precis vad det är!

Kosta boda har kommit ut med en nyhet.. Formen och namnet talar för sig själva, jag vet inte vad jag ska tycka om en sånhär sak.. Hata eller älska? Vill folk ha en snippa på matbordet när svärföräldrarna kommer på middag? Vill dom ha det för att dom gillar den eller för att provocera?

Är det riktig konst eller bara vulgärt?

bild: KostaBoda

Ja, välj själva om ni vill ha en snippa på middagsbordet..
Sen en grej till, hur förklarar man för barn som har lärt sig ordet snippa att dom numer hör hemma på vardagsrumsbordet eller matbordet ? =P 

Kommentarer
Postat av: jenny

nja, är nog inget för mig:-)



Svar: jag gick in och kollade om jag kunde köpa den och för mig gick det bra. Du klickar på köp, sen vidare till kundvagn, registrera dig om du inte redan är kund och sen vidare till kassan. Hoppas det funkar för dig.

2011-07-16 @ 10:40:25
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0