Är turkost ute?

Ni kankse börjar undra var jag håller hus när det är så långt mellan inläggen. Jag är hemma och kollar på tygprover till matsalsstolarna :)

Har sökt med ljus och lykta efter rätt tyger, ville ha något i turkost. Men var jag än gick i denna lilla stad så fick jag hör att turkost inte är någon stor färg, därför tar de ej in tyger i den färgen.. Jahapp. Jag vet inte om jag håller med!


bild: desire to inspire

Jag tycker att turkost är en otroligt läcker färg. Nu behöver man ju inte ha den allra starkaste turkosfärgen om man vill att det ska passa både sommar och vinter. Men det finns otroligt fina nyanser :)

Dom här kollar jag på just nu:

Bild: egen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0