Gårdagens inköp :)


Dock är den mer färgstark i verkligenheten, inte för att det gör mig något.. Det var ju färg jag ville ha :)

Jag har bestämt mig för att behålla den här kudden :)

Och 4 waterbirds från indiska :) 3 gröna och så fick jag tag i den sista i klarglas. Det är alltså ett bevattningssystem till dina växter. Detta kommer att bli perfekt på vår balkong. Vi har söderläge och när det är som varmast och soligast så måste man vattna två gånger per dag. annars torkar blommorna bort. Fast i år med hjälp av en liten fågel kanske jag kan undvika att döda allt på balkongen =P 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-12 @ 15:26:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0