Istället för tv-bänk

Någon som vill köpa en tv bänk? Den är i Ek är 180 lång, snygg med bra förvaring! Vi tänker sälja den, för den passar helt enkelt inte med resten av inredningen vi har hemma. Vi hade tänkt att sätta upp en "vägg" och sätta upp tv´n på den istället. Typ såhär:

fast jag vill nog att själva skivan ska vara högre, men jag gillar idén med dvd´n.

Jag har två alternativ på vad jag vill ha för tapet på vår "tv-vägg"
 Förslag nr 1 från Hanna Werning (orginalpris 599 kr)
Dock har jag fått ett annat prisförlag på min färgaffär som gör att de två hamnar betydligt mycket närmare varandra i prisklass.



Förslag nr 2 DM Bohemian rapsody (349 kr)


Vilken gillar ni bättre?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj va svååårt! Jag tror jag röstar på ettan ändå. Men de var ju snarlika så vilken som tror jag blir toppen! Jättebra idé förresten =)

2011-11-18 @ 23:28:38
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är samma för mej, men jag är inte så bra på att kommentera andras bloggar heller =)

2011-11-19 @ 12:49:09
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0