Vårinspiration

Som vanligt så är jag och spejjar på lägenheter i göteborg för att få inspirationsbilder :) Denna gång från Alvhem mäkleri. Kolla bara vilken otroligt härlig vårig och tjejig lägenhet detta är.


Vitmålade trägolv och rosa tapeter. Kan det bli mer girly?


Ett superfrächt badrum med en kristallkrona i taket, Lovely!

Läckra strömbrytare i gammal stil. Värdigt för en sekelskiftslägenhet.

och ett sneak peak på köket som också är underbart.
För att se fler bilder på den här och andra underbara sekelskiftslägenheter. kolla här! 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet, såg det, men jag har haft svårt att sova sen en månad innan julen också. Kan ju inte vara fullmåne så länge. Så jag får skylla på dålig självdiciplin.

2012-01-09 @ 18:22:22
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0