Enkelt och snyggt hos Ralfefarfar

Jag har hittat en blogg för ett tag sedan, hon visar mycket bilder från sitt eget hem och jag gillar verkligen hennes stil och jag diggar namnet på bloggen också. Därför tänkte jag bjuda på lite bilder från hennes blogg så får ni själva avgöra vad ni tycker :)


Bilderna: http://ralfefarfarsparadis.blogspot.com/

Som ni kanske märker så är dom inte helt klara med huset heller, det fattas lite taklister osv. men oj så snyggt dom har! och stolarna på övre bilden är då inte billiga heller, räkna med cirka 5000 kr per stol! Hon gillar att blanda gammalt och nytt med moderna designklassiker. Som exempelvis lampan på övre bilden, en lampa från Kartell som hter Bourgie. Jag har den själv i mitt vardagsrum men en genomskinlig. Hennes lampa är däremot en dyrare variant än min, på grund av färgen på lampan. Hennes kostar cirka 5-6000 kr. Jag skulle personligen aldrig betala så mycket för en lampa, men visst passar det perfekt i detta rum? 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja asså, jag smygläser ju också. Och är dålig på att kommentera, så jag kan inte tycka att det är mer än rätt. Men lite trist som sagt.

2012-03-01 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0