Det kliar i inredningsfingrarna

Jag hade gärna velat ha en vit vägghängd tv bänk och skulle så gärna velat klä om en vägg i hallen med tapeten Woods från cole and son. Jag vet att det hade blivit jättefint, men jag blir stoppad av min sambo då han inte tycker att det ger något att tapetsera i en lägenhet som vi ändå inte ska bo i så länge till. Vi söker ju efter hus så han tycker att det är bättre att vänta och lägga pengarna där istället. Hatar när han har rätt =P
 

 
Foton lånade från alvhemmakleri.se
 
Så för tillfället så väljer jag att måla om vår befintliga tv bänk. Jag får lov att nöja mig med det. Fast! Om någon har en tapetrulle Woods över så skulle jag gärna köpa den ;) Det behövs ju bara en rulle för den vägg jag vill tapetsera.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan ha en osprättad rulle i tapetgömmorna. Jag kan kolla :)

2012-09-09 @ 20:48:42
URL: http://rockansmama.blogg.se
Postat av: Maria

Kul att du gillar denna hall. Den låg i min förra lägenhet. Trivdes jättebra där.

2013-10-03 @ 11:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0