Stapla tidningarna med stil

Tidningarna här hemma bör jag egentligen gå igenom och rensa ur men samtidigt tar det emot då jag vet att det finns så mycket fint där och finurliga ideér som jag vill spara, men iof så behöver jag ju inte spara hela tidningen för en idé. Här är i alla fall ett snyggt sätt att förvara sina tidningar.

Foton: kattabloggen.blogg.se

Hon visade något som jag faktiskt hade missat, tidningsstället från Designtorget. En design av Michael Jungeby.
Den finns i svart eller vitt och kostar 395 kr. Katta hade själv varit fundersam på vilken färg hon skulle välja då hon klickade hem den, men jag tycker att hon valde absolut rätt! Ett vitt tidningsställ till de där vackra ljusa golven och den ljusa interiören harmonerar bra tillsammans. Jag hade då själv valt att klicka hem ett vitt, men som de flesta som läser min blogg vet så är jag förtjust i vita ljuvliga inredningar. Ha en trevlig helg nu åker jag till stugan för lite mys, födelsedagsfirande samt svamplockning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0