Mitt glada kök

Foto: privat
Han göra lite påsk i mitt kök ändå. Har köpt förvaring för bröd, en brödlåda i en läcker mintgrön färg. Passar perfekt i mitt milda men ändå klatchiga kök :) Har valt att låta retrokänslan verkligen kännas i detta lilla kök.
Foto: privat
När vi flyttade in så var det inte så vackert i köket. Det fanns inget kakel utan var bara vanlig väv och en liten plåtbit vid diskbänken. Fult! Så som en relativt billig lösning så åkte spackelburken fram, sedan en glad tapet som jag valde att lägga ner så den är i ett stycke istället för en massa små delar och en glasskiva på det och lite siliconfog å sen var det klart. Gör enorm skillnad för köket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0