Istället för blommor i fönstret

Foto:privat
Jag har tidigare nämnt att alla mina blommor bara dör i mitt sovrum. Här kommer lösningen på mitt lilla dilemma.
 
1. En vacker vas i en sober ljust turkos-grå färg (sobra pasteller är en av de heta trenderna till hösten), en magnoliakvist samt en grafisk trälåda alla från Mio.
 
2. Lampan, grafisk men ändå mjuk design. Köpte den på nu nerlagda Cervera i Luleå för många år sedan.
 
3. En annan lösning i rummet är min ullpläd vid sängens fot. Känslan i rummet blir mer mjukt och ombonat.  
 
4. En silverbricka jag fick när jag döptes för dryga 30 år sedan.
Ni kan också skåda min kaminspegel från House doctor i bakgrunden av fatet.
 
Det var allt för mig denna natt :)
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du har det jättefint hemma, kul med förändring. Gillade hur det såg ut med lampan vid sängen.
Hoppas allt är bra,
Kram en gammal vän/Josefine

Svar: Hej fina du ! Vad kul att du tittar in på min blogg :) och tack för en sådan fin kommentar <3 Hopps du har det bra! Skulle vara skoj att se lilla Oskar som kanske inte är så liten längre ;)
catharina

2014-07-05 @ 00:19:35
Postat av: Josefine

Kul att höra av dig:) vet inte om du ser min mailadress i kommentaren? Du kan maila mig:) kram

Svar: Då kommer det ett mail på ett tag :)
catharina

2014-07-05 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0