drömhem

Jag har hittat mitt drömhem.. IGEN! på hemnet.. synd bara att början budet ligger på 2 450 000 kr och jag fortfarande är student! =P

Men när jag har gått skolan klart, och börjar att jobba så kommer vi antingen att hitta hemmet vi vill ha, eller så köper vi en tomt och bygger det själva!

För tomterna ligger ganksa billigt i pris! då får jag bestämma exakt hur huset kommer att se ut och pappa kommer att räkna på det och fixa vad allt kommer att kosta så att vi har råd att bygga och bo! Det är bra att ha en pappa som jobbar inom byggbranchen med just att beräkna sådana saker =)

+ att han är snickare så det kommer jua tt bli billigare att bygga än om man måste be en byggfirma göra allt.. för det går ju inte att ha råd med! 

Jag vill ha ett hus nära stan, fast på landet! det kommer att vara i stuk som det i tidningen lantliv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0