Sommar, sommar och sol :)

Shit vad härligt det är ute :) Och i sommarens anda har jag och vovven idag tagit premiären med mina nya inlines som jag fick av min söta sambo för ett tag sedan. Måste bara säga att vill ni trimma till bakändan, så skaffa ett par inlines! superbra rumpträning speciellt om du åker i uppförsbacke= feel the burn =P

Mina nya K2 som dessutom är rosabandet inlines= gilla 

Detta är absolut en av mina favorit sätt att träna, det är så kul att man märker inte ens att det är jobbigt förän man kommer hem och ser sitt röda ansikte =P

Vovven har inte riktigt kondis för distans med en matte på hjul =P Men nöjd är han nu i alla fall, men jag fick peppa honom för att han inte skulle stanna (dock tog vi två pauser i skuggan så hanfick vila lite) =P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0