Mitt bmi

När jag startade min viktnedgång hade jag ett BMI på 26,57.. det var 7 år sedan!

Det har varit en lång och ganksa så jobbig kamp, mot sockerberoendet och att helt enkelt bara hålla motivationen uppe.. Nu är det inte svårt längre! Nu glider allt på och jag förlorar i en ganska jämn ström både mått och i vikt.. Det som är ännu roligare är att jag ser att jag får mer muskler, jag känner mig starkare och orkar mer=)

Nu ligger mitt bmi för tillfället på 21,63...

Jag satsar lite mer på att få bort det sista fettet nu, det ligger lite ojämt.. mestadels på magen tycker jag!

så fort jag blir frisk igen och inte har så jäkla ont i halsen så ska jag ut i spåren och springa igen =)


Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0