tips

Efter att ha ätit lite godis och tyckt allmänt synd om mig själv för att jag var så trött så har socker ruschen satt in och jag tog mig för att leta reda på mina hårfärger som jag har haft borta i typ 2 månader.. och jag hittade dem!! =)
Min lycka är gjord! för man kan vara hur fint sminkad man vill, är man ful i håret så är det ändå inge fint!

ett tips för alla som precis som jag tycker att det är för dyrt att gå till en salong varje gång man ska färga håret

jag går på huvfudsaken i skellefteå.. där säljer de frisörs-färger för en billig penning, och resultatet blir alltid bra! jag kommer aldrig att köpa färger på typ kicks eller åhlens.. de färgerna är alltid ett spel.. det kan bli bra, eller så förstör du ditt hår!!

jag blondar ju mitt hår, men jag BLEKER  det inte! för det finns faktiskt färg som gör mitt hår blondt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0