Generation fett

Har sett på generation fett nu ikväll.. blev nojig över mina egna dåliga vanor det sista och var tvungen att räkna ut vad jag själv har fått i mig kalorimässigt =P

Jag måste säga att jag blev chockad!

Jag har ätit sammanlagt:
 4 dl pasta
10 köttbullar
1 lätt cremefraiche burk
Gorgonsolaost
Skinka kokt
2 tomater
1 banan
Melon
1 hårdbröd macka
1 halv mjukmacka
leverpastej
Chokladdryck
(å så lite smör till mackorna)

Nu har jag ju såklart tillagat denna mat, jag har inte precis hivat i mig en burk cremefraise bara sådär =P

Sammanlagda kaloriintaget blev i alla fall 1431 kcal

Jag måste börja äta mer! det är ju inte ett bra kaloriintag att ligga på jämt!

Fast jag måste säga, att det förklarar varför jag har kunnat äta godis utan att gå upp i vikt!

Nä nu får jag ta å ta itu med det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0