spya och tvätt

Varit ute på en promenad med Jenny, Hogan och Devil.. Mysigt i den härliga höstkylan.. Lite  frost på marken och inte riktigt tinade vattenpölar =)

Älskar verkligen hösten!

Vidare så väcktes jag före tuppen imorse över att jag hörde katten spy på köksbordet! =/

Jag flög upp ur sängen för att stoppa henne från att spy ner min vackra linneduk.. men too late!  så då var det bara att gå ut till tvättstugan och börja tvätta den+ filten i vardagsrummet som hon också spytt på! =/
Så då var det lika bra att tvätta upp den lilla övriga tvätt vi hade, vilket gick relativt fort då jag hade fyra masikiner till mitt förfogande...

Skönt att få bort det! Min svärmor kommer till helgen å då vill jag att det ska vara bortplockat och ordningssamt..

Funderar på att städa förådet också! överallt ska det vara fint=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0