Död till sockret!!

jag har ett litet (hmm, mkt stort) socker problem!

så idag tog jag tag i det och hivade sockerpaketet i vasken=) det var skönt att se det sköljas ner där istället för ner i min mage (via fil som jag bara måste ha en MAsSa socker i) för ner i min mage och ut min mage är precis dit det far. Men inte nu längre, för finns det inget socker, så kan jag inget äta heller. Det underlättar min socker detox.
Måste säga att bara hiva bort det kändes som en liten seger i sig. =)



nu jävlar ska de hända saker =P

Anledningen till att det hamnade under bra å ha kategorin, är för att det är bra att ha viljestyrka. Nu ska den inte svikta!

Kommentarer
Postat av: J

Jag tänkte stryka socker ur min diet sen i onsdags, problemet är bara att jag är så jäkla fattig att ja måste äta det som finns. Men när lönen kommer, då jävlar! Köpte förresten en födelsedagspresent åt dej idag, lite försenat men va fan =)

2009-04-04 @ 00:37:21
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0