Toalös!

Renoveringen av vår toalett har blivit påbörjad nu i veckan. Jag passade då pa att åka hem till mamma och pappa för att slippa höra allt oväsen.

Jag har kommit hem nu, en dag i förväg. Och jag hittar min toalett i hallen! jag får springa ut till tvättstugan varje gång jag behöver på toa! =/

Liiite får jag faktiskt skylla mig själv, för jag sa ju att jag inte skulle komma hem föränn imorgon. Men jag sa ju också att de var på morgonen så dom kunde ju ändå ha satt in toan.

Det har gått riktigt snabbt framåt! Bara sen tisdag har toagolvet hunnit bilas upp, rören läggas om och ett nytt golv är gjutet! Snabba gubbar är det=)

Jag ska lägga ut lite bilder så ska ni få se! Måste dock leta reda på sladden som ska gå mellan datorn å kameran först =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0