nytränad och svettig

hemma och nytränad.

idag var mitt första löp-pass på band på typ minst ett halvår! Annars så har jag sprungit utomhus.

(värmde upp i ca 10 minuter)

Jag hade glömt hur otroligt annorlunda det var! Jag tog i som tusan på bandet och sprang fort som en gnu=P jag var uppe 15 km i timmen som snabbast! Gjorde ett intervall pass. det låg mellan 10 och 14,5 km/h och jag sprang ca 5 km.

Min plan i detta är att jag ska orka springa i en snabbare takt när jag springer på distans, just nu ligger min medelhastighet på, ja om jag får gissa ca 9,65 km/h. jag vill ha upp den siffran så att jag kan springa fortare, ca 11-12 km/h i en jämn fart till att börja i ca 5-7 km. sen ca 1 mil.. och så vidare.. så jag har lite att kämpa för..

det ska bli kul när jag börjar känna resultat=) det är allt jag behöver för att fortsätta, lyckan att få springa och rensa hjärnan.

vad sätter ni upp för mål med er träning? och vad håller  er motivation uppe?




Kommentarer
Postat av: J

Utmanad!

2009-02-14 @ 15:50:06
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0