Inspiration matsal

Vi har funderat länge och tillslut kom vi fram till ett beslut, Vi ska ha ett fyrkantigt bord, mest troligt vitt högblankt.. Men eftersom vi inte kan hitta något bord som passar oss bägge så ska vi bygga ett eget :)
Här kommer iaf några inspirationsbilder till vårt kommande projekt. Dessa bord finns att köpa på Ilva.se


Vidare så har vi tänkt att bryta av med svarta stolar, gamla stolar som vi renoverar (ska bara få tag i 8 st likadana först :/ )

Men jag har hittat några på disponenten.se som är typ vad vi är ute efter och i rätt färg dessutom:) Dock skulle jag välja ett helt annat tyg på stolarna. De två stolarna kostar ca 1500 kr och stolen med fuskfårskin kostar 900 kr. Däremot skulle jag vilja att mina stolar var i en ganska matt svart färg.


Jag hittade även den här typen av stol i nyproduktion på Ilva.se

De kostar ca 2699 kr styck! På tok för dyrt för min smak, men kul att se hur snygga stolarna blir med lite färg på dynorna:)

(Tryck på den bild du vill förstora).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0