Vi är med stol!

Det var de här stolarna som jag har pratat om i det tidigare inlägget:) Äntligen fungerar bloggen igen!



De ska göras om litegrann, men eftersom de är så gamla som de är så väljer vi att inte måla dem.. Det är halm i sitsen och allt utom tyget på stolarna är i orginal..

Senare idag ska jag berätta om en ny inredningsbutik där man kan få tag på stolar som dessa, + andra vackra och glamourösa ting. Det verkar som (enligt bloggvärlden) att gamla rokokomöbler är påväg tillbaka i mode. även soffor!

jag har en inspirationsbild som visar vad man skulle kunna tänkas göra med dessa vackra möbler.
Dessa typer av möbler som finns på inredningsbutiken som jag ska berätta om sedan:)


Är det inte bara så att det lyser glamour! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0