Long time no see!

Hej hopp! Det var verkligen år och dagar sedan jag skrev ett inlägg här. Tiden har flugit förbi, med massor med sysslor och skola och jobb. Här på hemma fronten är vi fortfarande inte klar=O Men eftersom det har varit så mycket jobb och skola så går det före. Men sånt är livet.

Om bara 6 dagar åker vi iväg till Malta på semester =) Andreas kusin Samantha bor där med sin familj, och hon ska gifta sig så vi är bjudna på bröllop. Jag tycker att denna lilla Ö verkar vara ganska så läcker.
 




Jag njuter av sommaren och av livet i allmänhet. Skolan slutar för sommaren den 4 juni, men då har vi redan åkt iväg ;) så jag har lite hemtentor som jag avslutar och skickar in den här veckan istället så att jag ska slippa stressa så mycket. Tänk, imorgon är sista dagen jag åker till skolan för den här terminen, hihi!  

Föresten, jag brukar ju som mest prata inredning kolla här så ska ni få se underbara tapeter och en underbart sovrum=) Det är min vän jessica som har renoverat sitt sovrum. Det blev superfint och en härlig känsla av både harmon och liv i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0