Första advent


Bild: privat
Julröda adventsljus i ljusstaken från designHouse sthlm.


bild: privat

bild: privat
Jag älskar alla tomtar som jag har här hemma ;)
Här är två av dem. Tomten på grisen har jag fått av mamma för flera år sedan och den tjocka tomten köpte jag förra året, Tomten Reidar från Nordanå är det (cult design).

bild: privat
Anledningen till att det varit lite tyst på bloggen är för att jag kämpar på för fullt med stolarna till vårt matsalsbord. På denna bild kan man se hur det kommer att se ut när dem är klara, det fattas bara lite kantband på dem som syns på bilden.  Några stolar till, sen är jag klar:)

bild: privat
Snölösa tak, tyvärr.

bild: privat
Jag har hemma hos en kompis tovat mitt alldeles egna hjärta som har fått ta plats på vitrinskåpen. Bra plats så den inte råkar ut för kattklor.

bild: privat
Vem har sagt att alla adventsstjärnor måste hänga i fönster? Att stå på hallbyrån passar alldeles utmärkt.

bild:privat

 

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Mysigt :-)

2011-11-30 @ 20:39:31
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0