Fotoväggsbilder, några av dem

Jag har pratat med mina vänner och med min syster för att försöka få reda på hur de tänker gällande bilderna i tavleväggen. De flesta verkar gilla svartvita bilder med tanke på att det ger det lugnaste intrycket och blir mest enhetligt.. Men jag vet inte.. Jag kan ju faktiskt styra bilderna rätt så mycket med photoshop. Funderar på att ge bilderna ett lungt, dovt intryck fast fortfarande med färg.. Några exempel under..
Foton: privata!
 
Men förstår ni hur jag tänker? Tre helt olika kort, tagna på helt olika tider på året och på helt olika ställen. Det dova, lugna ljuset tycker jag ändå gör att dom passar ihop och kommer att ge ett lugnt intryck på väggen.
Funderar vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0