skildrande tankar

Syftet med denna blogg är att berätta om livet som sjukgymnast- student, min träning, att ge er läsare tips och råd som jag kommer över i min utbildnings gång. Saker som kanske kan hjälpa er att bestämma er för vad ni verkligen vill med er kropp och i det med ert liv. Som jag en gång har gjort med mig själv! Det är inte ett lätt beslut att ändra sitt liv, anamna en ny livsstil och hålla sig till det.
Jag har själv gjort det beslutet en gång i tiden.. Det har varit en lång process, som har varit kantad av svårigheter, det är något som pågår fortfarande då jag hela tiden sätter upp nya mål åt mig själv så att jag alltid har något att sträva efter. men inte för stora mål, utan uppnåeliga mål.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kan bara gissa vilken resa du har gjort, jag har kanske gjort en liknande och insett fullkomligt LIVSVIKTIGA saker om kost och häla, om alkohol och självrespekt. Men visst är det en resa att göra!!! Att ge upp en livsstil för en annan är inte bara muntert -MEN SÅ VÄL VÄRT DET!
Keep up the good work!

2008-05-08 @ 11:28:20
Postat av: C

tackar! det går inte att jämföra hur jag ser på mig själv och mitt liv idag motför när jag var 18 år..

2008-05-08 @ 15:23:00
URL: http://skildrandetankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0