Fullt upp!

Idag har vi haft fullt upp, från morgon till kväll=)

På morgonen åkte jag och Devil en 20 minuters runda med inlinesen. Sen var det duch och städning!
Jessi och Sandra var på väg hit från Skellefteå. Vi åkte och badade ett tag, trots relativt kallt väder och lite sol! Sandra höll på att frysa häcken av sig och Jessi, som verkligen inte är någon badkruka dök i tillsammans med Devil (min hund). Jag fegade ett tag med hoppade i jag med=)

Lunch på stan! dom åkte hem till skell igen å jag och Andreas fortsatte att vara kvar på stan, mötte upp Jenny och John tog en fika å gick på stan.

Sen=)

Andreas for på gymmet, jag och Devil gick och handlade mat och sedan for vi ut på en 4 km löprunda.
Kom hem, körde lite mage och rygg och stretchade!

done! de var allt för dagen=)

natti!

jobbar 8-20 heeela helgen=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0