hos svärföräldrarna

Andreas pappa och bror ska fara till Malta till veckan och hälsa på släkt! Önskar att dom hade sagt nåt tidigare, för både jag och Andreas (!) blev sugen på att hänga me.. men det får bli nästa gång!

Iaf, så har vi tagit med en massa kläder som Andreas inte längre använder, jeans och tröjor.. hans lår har vuxit ur jeansen å tröjona har blivit för trånga under amarna.. så kan det lätt bli när man har för mkt muskler;) hmm,  å lite för mkt hull på magen =P

Andreas pappa sitter dem däremot perfekt på! jag ska bara ha ett allvarligt snack om mode och kvalité på kläder.. för han hänger inte riktigt med!

 

Kommentarer
Postat av: J

Jahaa...mina ögon var svullna igårkväll så jag måste missat det. Hur länge blir ni kvar där då?

2008-08-17 @ 12:32:14
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0