Renmördare el. BMW mördare

igår kväll skulle jag min sambo och våra djur fara till hans föräldrar i Arvidsjaur.. mitt emellan Piteå och A-jaur så kör min sambo på en ren.. dom är så dumma dom där djuren! den hade hunnit över om det inte vore för att den kom på att den inte skulle hinna över vägen och VÄNDE!! de ä fan som en bellmanhistoria..

Bellman skulle simma över sjön men just innan han kom fram kom han på att han inte orkade och vände...

som jag har sagt tidigare så är vår kamera förstörd så jag kunde inte ta kort med den, och jag har inte med mig sladden till telefon så att jag kan föra över och visa er hur vår fina bil ser ut nu=/

men den såg ut såhär före smällen.. dock är denna bil en årsmodell nyare.. men vår var lika fräch.. få se om den går att laga eller om vi får en ny!
Klicka för att se nästa bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0