kärleks-snack

pratade med en kille jag känner om kärlek idag! såhär gick den diskussionen till:

han sa: de viktigaste är ju att man trivs i varandras sällskap... å att man tänder på hon... å man kan se sig själv leva med hon...

jag sa: jag tycker att din verson lät tråkig!

det var en liten del...


här är lite till:

jag sa: man måste kämpa lite för att behålla glöden i ett förhållande  men den måste finnas där från början, de ska vara så att man inte kan äta för att man är så full med känslor, man ska aldrig bli trött för man vill inte sluta titta på varandra, man kanske bara sover 4h på en natt men studsar ändå upp ur sängen och är pigg på grund av detta stora pirr i kroppen.. allt pga kärlek...


han sa: hahah tror du på de där själv!!!!! är just den där skiten ja menar inte behöver vara

jag sa: men det försvinner ju efter ett tag! å då måste man kämpa lite, men inte glömma grunden, och hur mkt man tycker om varandra  är det inte så från början tror att att de är svårare att hålla ihop i längden

han sa: de där är ju för tjejer... finns itne en kille som inte kan äta för han är för kär!!!!!!

jag sa: jag har upplevt den där "skiten" själv så ja, jag tror på den

han sa: JA DU ÄR JU TJEJ---- ja lovar andreas inte skulle säga samma sak..... HAR DU SETT HAN INTE KUNNA ÄTA HAHAHA

(hehe, han är ju som känd för sin förmåga att äta min älskling)


men detta fick mig att börja fundera.. Är det så att kärlek för tjejer och killar är annorlunda?
det vill jag som inte tro på, jag vet då att det inte är så för andreas då hans kill-kompisar har berättat vad andreas säger om mig när jag inte är med=) sötnosen!

jag frågade min pappa om vad han tyckte om allt det här, då kom en spontan berättelse om han och mamma, första gången han såg henne!

hon gick på gatan och han cyklade förbi på andra gatan, såg henne!  han vred så mkt på huvudet efter mamma att han cyklade omkull! hihi.

men min vän som jag pratade med tidigare..

Jag hoppas att du verkligen får uppleva vad det var jag pratade om tidigare, och till min andra vän, som pga denna diskussion kom upp, hoppas jag verkligen att du hittar det du söker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0