mera plugg

Ny plan för dagen...

jag har laddat hem en massa gamla omtentor, typ 7 st för att plugga på.. få se hur det kommer att gå, förmodligen orkar jag inte göra alla idag.. då tentor tär på krafterna, men jag ska testa mina kunskaper så att jag vet vad jag ska koncentera mig på den resterande tiden jag har kvar innan tenta-tillfället..

smart va=)

All min stress är borta! om jag verkligen hade skrivit allt som jag kände förr när jag var som mest stressad hade det nog fått alla att ta sig en riktigt funderare över om högskola är värt det eller inte....

men för tillfället känns allt bra igen! jag tänker fortsatta att känna så!

för man väljer sina egna känslor, det är ett aktivt val, hur man reagerar på olika situationer!
Det låter kankse konstigt för dem som är mitt inne i sin stress, men för mig som har varit där, och kan se på det på ett nytt sätt nu så vet jag att det stämmer!

Högskola gör dig antingen starkare, så att du kan nå din fulla potential, eller så bryter den ner dig totalt..

Du väljer själv, men för bästa förutsättningar! Se till att du verkligen vet  vad du ger dig in på.. Annars kommer du crash and burn! BIG TIME!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tjo vännen! Vad är det för 7 tentor du laddat hem? Skulle inte du göra praktiktentan i S0028H? Isf måste du omgående ringa ansvarig person eftersom vi redan lottat ut vilka vi ska arbeta med.



Kram kram

2008-12-11 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0