YEY!

Nu har det gått bra igen=) jag har pluggat så pass mkt att jag tror att min hjärna sa STOP! men efter lite pladder me famlijen i telefon och så så gick det bra igen, tror att det kan bero på att jag sa att jag bara skulle plugga en halvtimme och sen fick det vara bra ett tag.. total koncentration blev det=)

Det är en sak jag inte förstår...

Nu i veckan har det varit så fint här hemma, inte framstökat på något sätt och vis!! inga glasvid datorn, inge talrikar i vardagsrummet och ingen disk i diskhon.. vad kan det bero på??

KAN det vara så att boven i dramat inte är hemma längre?

KAN det vara en enda liten sötnos som skapar allt jobb här hemma?

och nu, när HAN inte är här längre så är det total ordning...

Konstigt.. =P

visst fattar alla att jag skämtade med detta inlägg?!


suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0