att må bra=)

Hemma hos oss.. Jag försöker att skapa ett hem som är rofyllt och harmoniskt.

Hitills idag så har jag städat, för det går inte att få riktig ro föränn det är ordning och reda. sen så har jag utökat planteringen på balkongen, vi har nu också smulgubbar=) Det är en blandning mellan jordgubbar och smultron. stora som jordgubbar men smakar som smultron! kan det bli bättre?

Jag och Devil har också gått på promenad med en massa papper och kartonger som skulle slängas, självklart gick vi till pappersinsamlingen som ligger bara en liten bit bort. =)

jag hade tänkt att jag skulle fara ut på en löprunda idag också, men allt kan man ju inte hinna med..

Det jag nu prioriterar är att bara göra saker som får mig att må bra=)

Kommentarer
Postat av: J

MSN!!

2008-07-08 @ 23:16:04
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0