jag har funderingar på inredning

Det är som bara en sak som fattas i vårt vardagsrum nu, och det är ett vitrinskåp.. Men jag och min sambo har haft svårt att bestämma oss! Jag gillar inte att ha för mycket öppna hyllor då det kan se plottringt ut och tar bort harmonin som jag försöker skapa i rummet..
 
Fast det kanske inte blir så plottrigt när det bara ska vara genomskinliga glas i det =) Jag har även ett krav på lite lådor så att jag kan lägga servetter, ljus och löpare i den.. för där de ligger nu är inte speciellt passande!

Vad sägs om den här?!

 
från svenska hem.

I totalt massiv ek! inget fanerat som det var på en annan jag såg, som dessutom var dyrare! 3000 kr dyrare?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0