Oprah

jag såg ett intressant avsnitt idag på Oprah Winfrey..

Det handlade i stort om att vill man gå ner i vikt så måste man ha det fint och ordnat runt om sig, för då blir det lättare att ha ordnat även kring maten. de sa också att för att ha fint och ordning så gäller det att respektera sina saker, för när man gör det så respekterar man även sig själv!

Det passar ju utmärkt eftersom jag och min sambo har en rensningsdag idag.. En STOR rensningsdag, min sambo har precis åkt för att hämta en släp så allt som ska till skroten ska rymmas =)

ja vet att det kanske låter lite knäppt, men jag absolut älskar att städa och göra fint hemma=)

Kommentarer
Postat av: jayne

oj...

Vi har också varit på tippen idag..rensat ut en del.

Jaha...kanske man kan börja gå ner i vikt nu då...

Kan inte säga att jag älskat att städa, men älskar att ha det städat..

2008-07-21 @ 16:28:48
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0