skolan

Det här går ju inte.. så fort tankar om skolan börjar att komma upp i huvudet på mig så börjar jag att må illa! Igår när jag låg och sov hade en kompis som går i min klass skrivit till mig och sagt att nu börjar det att dra ihop sig.. När jag såg det kom illamåendet.. jag är helt enkelt inte redo att gå tillbaka till skolan föränn jag har fått bort mina rester.. ledsen Erika.. men jag tror inte att vi kommer att börja i samma klass i höst, jag är inte redo. Jag måste göra vad som känns bäst för mig. och just nu är det inte skolan. Jag följer mina känslor för ett bättre välmående istället. så att jag kan må bättre.. hoppas bara att det går.. jag ska ringa till skolan och se efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0