Är det?

Är det inte någon där ute som har bra tips på recept där maten inte är stekt?! nyttig mat... jag har total torka på det här hemma...

Min fortsatta nyttiga tid är framför mig.. jag har ätit lite onyttigt nu i helgen.. inte bra för min mage.. jag tog måtten och det visar sig att den fortfarande är lite svullen.. nu gäller det att vara försiktig så att den får tid på sig att vila.. Jag ska höra med doktorn om det är okej att jag får börja träna igen.. eller om det på något sätt kan göra någon skada. Jag hopas att det är okej! för jag vill inte tappa allt som jag har kämpat för!

Kommentarer
Postat av: J

Jag gick å la mej =) Om man lyssnar på äntligen morgon fattar man =) Funkar det med ungsstekt mat? Har en jättegod marinad för lax, som du kanske läst på min blogg? Styvmodern ringde t o m igår å skulle laga =) Jag har inte gått upp nåt i helgen, trots allt socker, jag har stått stilla men då har jag ju inte gjort nummer två än...=/

2008-06-23 @ 13:14:14
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0