blogg

Jag har varit ute på internet och kollat på olika bloggar, det verkar vara i mode att skriva om sin vikt och träning och sådant för att hjälpa sig själv för att gå ner i vikt. Vissa blir jag mycket stolt över när jag läser, för dom kämpar verkligen mot en riktig övervikt och de vinner=) Andra börjar jag bara fundera över varför de gnäller när de är ca 160 lång och väger ca 50 kg! de bara gnäller och klagar över sin kropp och hur ful och äcklig den är, dessa människor tycker jag synd om, som inte förstår bättre än så..

Jag är inte överviktig, men jag är inte riktigt nöjd ändå.. det är bara ren fåfänga=) men ni hör inte mig gnälla och klaga över det heller.. Tycker ma inte om något med sig själv, så gör något åt det eller acceptera det.. Fast ska ni göra något åt det! så gör det rätt! Inte hålla på och svälta sig själv å sådan skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0