Hej hej! =)

Jag har verkligen inte skrivit på ett tag.. men som sagt jag sitter här i Göteborg hemma hos min syster =)

Vi har haft en underbar vecka med sol och värme! jag har bara tränat en gång denna vecka..

Ja just ja!! jag berättade ju tidigare att jag skulle fara på syrrans gym och träffa en personlig tränare, jag lovade också att jag skulle berätta vad jag tyckte om han och hans kunskaper.. om han lärde mig något nytt osv..

Alltså, till att börja med så sa dom som jag pratade med att han hade 25 års erfarenhet. Han är inte tillräckligt gammal för att ha så lång erfarenhet inom personlig träning! han var max 35 år gammal! så de tyckte jag var falsk marknadsföring, fattar dom inte att jag kommer att genomskåda det när jag träffar honom?!

Han sa rakt ut när jag frågade om löpning: Ehhh alltså det kan jag inget om!

- Nähä, men du är ju personlig tränare, går de inte igenom det på utbildningen?

Iaf så började han att greja i en massa papper för att hitta ett träningsprogram för löpare. Ni vet ett sådant som man kan få genom ex Fitness magazin.. dåligt tycker jag, eftersom det verkligen inte är medräknat något om var jag står nu i träningen.. sen så visade han lite hur löpbanden fungerade och så gjorde han ett försök till att berätta om återhämtning efter träning.. det slutade med att jag berättade för han hur det går till.. men jag fick iaf träna och springa benen av mig gratis! =)

Vi ska hem imorgon, då kommer mitt bloggande att återgå till sitt normala igen!

natti. 

Kommentarer
Postat av: J

Skulle väl förvisso kännas drygt men hellre den än gymnasieklassen, vi var ju all girls...=/

2008-06-09 @ 18:21:11
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0