hemma mys...

Idag är jag ledig från jobbet, det ska bli så himla mysigt att bara få vara ute på balkongen och sätta alla mina små blommor och min lilla mini trädgård i bruk.. Jag måste plantera om allt och köpa två nya krukor till tomaterna och gurkan.. Det är så himla typiskt att jag har så dyr smak! Även om jag ser två olika saker (spelar ingen roll omdet är kläder eller prylar) så är jag jävligt duktig på att alltid välja den dyrare.. varför är det så?!

Jag är medveten om att jag inte har skrivit så mkt om träning som jag tycker att jag borde göra.. men det är svårt att få inspiration när jag själv inte kan träna för tillfället.. Jag känner att min kropp i nte riktigt är redo ännu.. men jag ska prova bege mig ut i helgen då jag får tillbaka min hund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0