minus 10 kg?!

En kompis till mig hade varit hemma hos sin mamma och tittat på kort, hon hade hittat kort på oss då vi var ca 17 år gamla.. Då hade jag inte pikat i min vikt men jag var på god väg, och om jag inte minns fel så höll jag in magen på det kortet också..  Jag uppskattar att jag har gått ner ca 15 kg... vi får se om jag är modig nog.. att lägga ut en före och efter bild på mig sjäv..

Mitt "efter" är inte klart ännu, men det skulle ändå vara kul att ha två kort brevid varandra.. Bara jag vågar!


Kommentarer
Postat av: J

Annars kan du vänta tills du är mål. Eller bara sätta in det i dagboken och behålla det för dej själv =)

2008-06-23 @ 22:42:24
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0