Vilse...igen!

Jag har verkligen inget lokalsinne! Den här gången gick jag vilse i skogen! Mkt läskigare då man inte kan fråga renarna om vägen.. Jag var ute och sprang med Devil på en skogsväg då han sätter iväg in i skogen, jag hör honom skälla bara en bit in så jag går efter för att hämta igen honom och helt plötsligt så är jag borta... Som tur var så hade jag min svärmor inte så långt borta och hon hittar igen mig=) annars vet jag inte vad som hade hänt.. kankse hade jag fortfarande varit vilse i skogen?!

Kommentarer
Postat av: J

Haha karta och kompass i julklapp =) En rottis är det...GIGANTISK =) Och just mitt uppe i trotsen =)

2008-06-30 @ 22:14:23
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Det var inget fel på hans hem, dom som ägde han innan hade en hund och fick en bebis så dom tyckte inte de kändes rätt. Så de är ju bra att han ändå kommer från ett bra hem. Men de blev lite som jag hoppas det kommer bli när mattias å sandra skaffar barn, att dom tycker de e för mycke och Ilska blir min =) han ska gå en hundkurs och de tyckte jag lät vettigt =)

2008-06-30 @ 23:43:38
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0