ÄNTLIGEN!

tentan är gjord! det kändes bra och nu är det sommarlov =) nu ska jag vila en halvtimme och sedan ska jag börja tvätta och städa så att det är fint här i helgen när mamma och pappa kommer!

jag tänkte att jag skulle fara ut och springa med Devil som berömm för att jag har gjort tentan, fast jag är så slut i huvudet efter den så orkar inte... behöver verkligen få sova!

jag har bara legat och snurrat de senaste två nätterna för att jag inte kunnat slappna av.. så blir det inför tentor! men nu är det gjort iaf och ni kommer att slippa läsa om min tenta ångest mer.. iaf för några månader framöver!

nu kommer jag att skriva mer om träning och kost.. ska försöka ta fram några bra och goda recept också! och så har jag ett alternativt "snack" istället för chips, ostkrokar och sådant.. men inte nu.. nu sova!

Kommentarer
Postat av: J

Det är tydligen nån loppis där imorrn som vi kanske ska fara på =) Okej njaa ja visste inte att de fanns ett sjukhus i pite, men hittar man om man rör sej istan?? =)

Näe jag förstår det, det har förvisso inte varit så varmt i luften men jag har suttit mot Tinas solvägg och där var det då säkert 25grader!! =)

2008-05-30 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0