Dagens träning

Ställde jag in för att jag var för trött!

Så istället har jag roat mig med att äta marsglass och tittat på när DC laddar hem grejer till datorn.. det är en speciell grej jag väntar på men det verkar aldrig bli en ledig slot..

JO! jag har provat en av Chiquitas frukt smoothies (just fruit in a bottle) också, Ananas.-banan.. Den var faktiskt riktigt god.. jag vet inte om jag tycker att den var värd 21 kr men god var den.. Jag tror att jag ska prova den andra smaken senare också, jordgubb-banan.. Jag kan faktiskt tänka mig att de skulle vara riktigt gott att ta en sådan smoothie och nåt mer efter ett gym eller löp pass.. Fast att bara ta smoothien blir för lite så en proteinshake eller nåt till!

image39

Kommentarer
Postat av: J

Vissa vill att man ska vara hemma just för att typ svara på frågor å sånt. Joo jag vet att du har den...jag lånade den ju av dej i Thailand. Sen hade Jenny på sej den en gång typ ett år senare å jag sa direkt Åååhh så luktade jag i Thailand...I love...

2008-05-21 @ 21:32:19
Postat av: J

Tänk vilken tur jag har som får dricka sånna där varje dag, hur mycke jag vill =) Smoothisarna allstå...

2008-05-21 @ 21:33:12
Postat av: J

Grejt Sandra var sugen, så då kan vi ju hämta upp dej =)Vi har inte heller kula på bilen... Hehe näe men vi får väl spåna lite vidare. Joo jag vet, visst är det lyx, jag har ju allt jag behöver. Favvisen är apelsinjuice, banan och hallon!!! OMG så gott =)

2008-05-21 @ 22:16:32
Postat av: J

Joo jag vet, anleldningen till att jag gillade Jonas var ju att han påminde om X, men nu verkar han ju helt tom så jag blir bara arg...

2008-05-21 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0