helt sjukt...

Ibland blir jag bara så less..

man försöker att ge råd för att hjälpa människor, men det ger ju inget.. dom ber om det men när dom får det så blir dom sura.. ähh, vad ger de att ens försöka när man bara får en massa skit för det?

som sagt denna blogg handlar om mitt liv, MINA kunskaper..( som är baserade på forskning) är dom inte det så kommer jag att skriva det också..  jag skriver vad jag har lärt mig på skolan och genom mina erfarenheter.. ni väljer själva om ni vill lyssna eller inte..

(det handlar om en viss person ute på nätet, så ni som inte fattar nåt av det här.. ta inte åt er!)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men, tjejen! Vad har hänt!? Du ger ju alltid så kloka råd och så långt jag vet så brukar du verkligen vara tydlig med var du snappat upp saker och hur du tillämpar dina kunskaper. Vem har varit dum mot dig!?

Keep up the good work.

Lisa

2008-06-07 @ 10:52:57
Postat av: C

Ähh, bara en tjej på en blogg som inte gillade att jag sa sanningen om hur man måste göra för att gå ner i vikt.. tror inte att hon gillade det faktum att det faktiskt inte finns några genvägar.. sen började hon tjafsa om en massa annat oxå, som jag oxå hade svar på och referenser.. som jag alltid har=)

2008-06-08 @ 22:16:32
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/
Postat av: Lisa

det är bra att ha svar! det är också bra att kunna skaka av sig dumma kommentarer, många människor, kanske de flesta, har svårt att verkligen se sanningen i vitögat, det gör ont att se att man måste förändra allt man har gjort och sådant somman kanske har skapat sin identitet genom. det gör ont men det gör nytta. hoppas att du inte blev less på riktigt utan att det gick över, de behöver dina tips out there. ;-)

2008-06-09 @ 20:16:22
Postat av: C

Jo, jag är rätt så bra på att skaka av mig kommentarer, jag blev tillfälligt less.. men det måste man ju få bli oxå ibland! =)

2008-06-10 @ 11:58:52
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0