Underbart träningspass!

Jag for på gymmet!

bestämde mig för att ta det i ett ganska så lungt tempo, eftersom jag inte har tränat på två veckor..

såhär blev det:

uppvärmning: Gång 10 minuter ca 7 km/h 1,1 km
Jogging: 40 minuter, 9,4 km/h '
Sträcka: 6,3 km
nedvarvning: ca 1 km
 + utfall och mag-crunches.. (eller hur de nu stavas)

Total sträcka: 8,4 km

Det känns underbart!! jag var ju självklart svettig, men de kändes som om jag hade kunnat springa längre! fast jag vill inte överdriva för mkt när jag har varit sjuk!

Kommentarer
Postat av: Annemie

Hej! Suttit och läst din blogg, bra tips du har på träning =) En liten fråga. Du har inga tips på hur man kan få sin pojkvänn att börja träna? Han har hållt på och sagt länge att han ska börja, men inget händer.
Ha en fortsatt bra dag!

2008-05-19 @ 14:52:30
URL: http://miesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0