bröderna Dela

Jag har båda bröderna Dela under samma tak.. Daniel kom från Umeå för att hälsa på Andreas och mig i helgen.. Inte för att vi har hunnt med så mkt ännu, iof igår var vi på gymmet å körde bänkpress och sedan åkte vi på bio och så "låt den rätta komma in"
men idag, när det är underbart väder ute, stan är öppen och man skulle kunna hitta på huur mkt som helst, så vad gör bröderna?! Jo dom sover! båda två! inte för att jag blir speciellt förvånad.. hela familjen Dela är sjusovare! förutom mamman i familjen =)

men så fort jag har sett mina serirer klart så ska jag nog ta å dra upp dem så att de inte sover bort hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan!

Du har blivit utmanad....

2008-11-16 @ 11:49:58
URL: http://elinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0