=) happy days!

Slut på terrorn är det=)

Vi har köpt vår alldeles egen systemkamera! Det blev en Nikon D80!

Till kameran följde ett linsobjektiv, 18-55 mm, men det var ju specialpris så vi fick även ett objektiv på 55-200 mm, ett minneskort på 4 gig köptes även in och en extra blixt, som egentligen kostade 1999 kr, men killen som visade för oss igår sa att den kostade 999 kr så jag gav mig inte och fick 1000 kr i rabatt=)

+ att kameran var 2000 kr rabatt på och det större linsobjektivet fick vi med på priset å den tror jag skulle ha kostat ca 2500 kr...

ja, helt enkelt så fick vi ganksa bra pris på alltsammans.. det blev mkt billigare än om vi hade köpt den på nätet! =)

andreas sitter å läser om kameran å jag ja, bloggar nu, men pluggar till en tenta egentligen =) + att jag lagar middag!
jag känner mig helt hyper! jag är så glad över kameran! det ska bli kul!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh vad jag blir avis. Nu måste du ta en massa bilder och visa för oss.

2008-11-25 @ 18:22:12
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: J

Haha man vinner ju auktionen, men får betala varan. Men man kanske skulle prata med Tradera om det där, att när man vinner så får man varan i pris =)

2008-11-26 @ 21:38:32
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0