slut på terrorn?!

kanske kan jag se ett slut på denna bild torka som har ägt rum i min blogg.. Som jag har tjatat om tuusen gånger så har min kamera gått sönder.. men jag och  Andreas ska lägga ihop och köpa en digital systemkamera
Nikon D80..

det är special erbjudande på den nu på en affär i stan=) ska vi passa på?! Det är helt otroligt att jag har klarat mig så länge utan en kamera! jag som inte klarade mig utan en i en dag ens förr!


Jag har i princip gjort om i hela lägenheten sen kameran gick sönder, jag har så mkt att visa=)


Kommentarer
Postat av: J

Jag vet inte heller, jag gillar ju julen, julgran å klappar, knäck, julmat, pepparkakor å allt sånt...men de är jusy pyntet ja inte gillar...tomtar å sånt...

2008-11-25 @ 16:36:16
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0