Utmaning tagen!

Tre personer som får mig att skratta: 
Jenny, Linda, Camilla
 
Tre saker jag älskar:
Andreas, Devil , Ninni

Tre saker jag hatar: 
Slaskigt väder, tentor, jobbiga lärare som kräver enmassa skolarbete av mig jämt..

Tre saker jag inte förstår:
PMS, varför märker jag aldrig att jag har det föränn efteråt?, varför jag inte märker när folk flörtar med mig
Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Datorn, räkningar, parfym

Tre saker jag gör just nu:
skriver , pratar med andreas och tittar på katten

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
resa jorden runt, gifta mig skaffa hus och barn mm.

Tre saker jag kan göra:
träna hundar, springa och prata=P 

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
oj,ja lyssna på mig såklart, lyssna när folk pratar, och lyssna på vad du själv vill

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
nån rolig dans, typ street, vissla ordentligt, färga mitt eget hår!

Tre favoriträtter:
grillat älgkött, kyckling och plankstek

Tre saker som skrämmer mig:
att misslyckas, knarkpåverkade äckliga människor, mördare

Tre personer jag utmanar:

int nån!

Kommentarer
Postat av: J

Hörru du fuskade ju på första svaret...du får inte ta mina svar =P

2008-11-15 @ 01:49:47
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0