vill ha!

En pappelina matta till hallen! siri heter denna modell den finns i flera färger! Jag vill ha en som är vit och creme, grädd vit! =) tror ni att det skulle vara fint i hallen?
siri brun 221siri vit 221

Jag har ett tag nu varit på jakt efter 4 vita rottingkorgar  att sätta på hyll-planen i min svarta hallbyrå.. idag fann jag dem!

För 39.90 kr på coop! det var dessutom så skönt att slippa betala för tre olika storlekar! man fick välja själv , om man ville ha bara en, eller flera och rätt storlek! det är inte ofta sånt händer då de oftast kommer i tre-pack!

Kommentarer
Postat av: Malin

Pappelina mattan är finfin. Hampes syster köpte precis den ljusa till sitt kök. Du kan se den i hennes blogg http://jalkling.blogg.se :)



Tack snälla för tipset om fårskinn. Ska genast kika på mios hemsida och se om det finns där:) Kram

2008-11-12 @ 20:31:15
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0